För att göra det man borde är sjukt överskattat

- Borde plugga Grammatik, eftersom jag missat två av föreläsningarna.
- Borde läsa Frankenstein, utifall att det kommer ett utdrag ur den på tentan nästa Måndag.
- Borde plugga Shakespeare, Milton, Donne, Pope, Shelley, Wordsworth, Swift och Blake, också inför tentan.
- Borde se till att refresha minnet om Upplysningen, Renässansen och Romantiken.
- Borde läsa längre i Halmet.
- Borde se de där utdragen vi ska ha sett tills Torsdagens Shakespeare-lektion.

Så, vad gör jag?
- Surfar runt på Memebase.
- Kör lite Sims 2.
- Jäser.
- Sover.
- Glider.
- Kollar gamla Enterprise-avsnitt jag redan sett.
- Checkar Aftonbladet och Expressen var och varannan minut.
- Hamnar på Wikipedias mest underliga sidor.
- Nöter Memory Alpha.
- Kör lite random DS-spel.
- Bloggar, av alla nödvändiga saker här i världen.

Nej, om jag faktiskt ska försöka ta och börja med något av det jag borde göra?
Mot Wikipedia, antar jag.


//Johanna, ingen annan!

Jag vet att ni har en åsikt om inlägget, så låt höra. Det finns inga dåliga åsikter, bara dåliga argument... Eller nåt annat halvsmart och halvdjupt crap.


Namn:
Bli ihågkommen här?
E-mail:

Namn på blogg/hemsida:

Välj dina ord väl, annars åker du in i hets mot folkgrupp-lådan:

Trackback
RSS 2.0