Är det där en Vuvuzela i din ficka, eller är du bara glad att se mig?

Skaffade nytt abonnemang igår (199 kr i månaden, 199 kr i samtalspott varje månad, 38 öre minuten, 5000 fria sms per månad, obegränsad och fri surf) och fick en Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro på köpet. Hittills måste jag säga att jag är jävligt nöjd. Alltid nice att vakna upp och kolla sin email mitt i natten.

Måste dock erkänna en smått pinsam sak om min nya mobil... Något av det första jag gjorde var att skaffa en Vuvuzela-app. Samtidigt, livet är inte komplett utan en elektronisk Vuvuzela, eller hur?


//Johanna, ingen annan!

Jag vet att ni har en åsikt om inlägget, så låt höra. Det finns inga dåliga åsikter, bara dåliga argument... Eller nåt annat halvsmart och halvdjupt crap.


Namn:
Bli ihågkommen här?
E-mail:

Namn på blogg/hemsida:

Välj dina ord väl, annars åker du in i hets mot folkgrupp-lådan:

Trackback
RSS 2.0