Nå.

En ny dag, ett nytt blogginlägg.
Har märkt att jag tänker mer på att blogga nu när man glömt dagboken hemma och allt. Grattis världen. Ni blir inte av med mig.

Så, vad nu då? Vad ska jag nu börja tjata om? (känns som jag alltid tjatar om någonting).
Jo, jag är ledig tills den 20:e, vilket är svingôtt. Sen kommer Björn hit på Lördag också, vilket också är gôtt. Blir till att släpa runt honom på stan, kolla film/tv, hänga och en massa annat chill. Jag har också massor med tid över till tv-tittandet (trots det har jag hittills bara sett på en sak idag, och det var The Dudesons-filmen, som by the way är ganska underhållande, faktiskt, om man sett The Dudesons in America).

På tal om tv ("Nej!", tänker ni. "Jag som trodde hon hade glömt bort tv:n, för en gångs skull..." Muahaha, säger jag till er):
- Har bara 2 avsnitt kvar av Criminal Minds att kolla på, sen är jag äntligen ikapp. Börjar igen gör det dock inte förns i mitten av månaden, dessvärre... Får la underhålla mig med lite "favoriter i repris" tills dess, antar jag.
- Eftersom jag basically har betat av Criminal Minds, så blir det till att tackla en ny serie nu, nämligen Smallville ("ny" är la egentligen inte ordet). Vill hinna kolla ikapp innan det börjar (om 2-3 veckor, om jag inte missminner mig), vilket inte lär vara direkt svårt, eftersom det bara handlar om roughly en säsong. Så länge jag inte blir distraherad av andra serier *host* FlashForward, Heroes, Dexter, The Big Bang Theory, Voyager *host* så ska det nog gå bra.
- På tal om att vara distraherad av andra serier så ska jag försöka att hålla mig till en serie åt gången (i alla fall med serierna jag seriöst försöker komma ikapp). Undantag är dock när nya avsnitt släpps (och att kolla på ett enstaka avsnitt av någonting annat, lite då och då, för att stilla begäret).

By the way: Jag har märkt att jag inte märkt av i stort sett några kommentarer här på bloggen. What's up with that? Jag kan ju se i statistiken att ni är inne och läser, så ta tummen ur röven och lägg en kommentar också någon gång. Räds icke, dock. Det behöver inte vara någon fantastisk, inspirerande, Shakespeare-influerad dikt i hexameter . Det räcker med någonting enkelt. Jag är en väldigt minimalistisk människa, som de som känner mig vet mycket väl *host, host*.

Ja visst ja. För att leda er bort från tvserier och kritik riktad mot er, mina kära läsare (läs: Örebroare): Jag var på stan idag (jag vet. Jag är seriöst fancy). Väl där hittade jag en mängd random välbehövda artiklar att inhandla, så som en extra kudde, nytt puder till mitt vedervärdiga ansikte, en smörkniv (för att bre på foundation?), tre random nummer av X-men, Donnie Darko på dvd och någon samlings-dvd med fyra sci-fi-filmer, vilka lät som riktiga katastroffilmer, i ordets sanna mening, det vill säga, vilket lockade mig stort. Ja, jag gillar hemskheter. Jag är en hemsk människa. Jag gillar att se när jättevågen sveper in över Manhattan i The Day After Tomorrow, när Titanic går itu och när miljoner människor dör i Deep Impact.

Jaja. Nu ska jag ägna mig åt vettigare saker (läs: hänga på internet en stund, för att sedan drunkna i tvserier).

Shu Bree.
//Johanna, ingen annan.

Jag vet att ni har en åsikt om inlägget, så låt höra. Det finns inga dåliga åsikter, bara dåliga argument... Eller nåt annat halvsmart och halvdjupt crap.


Namn:
Bli ihågkommen här?
E-mail:

Namn på blogg/hemsida:

Välj dina ord väl, annars åker du in i hets mot folkgrupp-lådan:

Trackback
RSS 2.0