Jag säger aldrig emot mig själv, förutom alldeles nyss.

Vad är det med folk och att skapa total förvirring?

Först hände det mig någon gång i början av November, under en föreläsning i Fonetik. Min lärare skulle förklara ett lingvistiskt fenomen, och säger detta: "I'm not saying that it's common, but it happens a lot".
Contradiction, much?

Sen hittar man ännu ett fint förvirrande uttalande på Rideaccidents hemsida, fast som tur var med lite mer tanke bakom sig än förut nämnda utlåtande (scrolla ner en liten bit till "Girls injured by Zipper wheel", och fråga mig inte varför jag hänger på siten från första början). Kolla runt 00.49 i videon: "These things can happen. It's not unusual, but it's not a common occurrence."


Nej asså, jag klarar knappt av att ens skriva om dessa totalt knäppa citat. Dags att dra.

//Johanna, aldrig någon annan! (fast idag hade jag min granne till att blogga i mitt ställe, för jag orkade inte)

Jag vet att ni har en åsikt om inlägget, så låt höra. Det finns inga dåliga åsikter, bara dåliga argument... Eller nåt annat halvsmart och halvdjupt crap.


Namn:
Bli ihågkommen här?
E-mail:

Namn på blogg/hemsida:

Välj dina ord väl, annars åker du in i hets mot folkgrupp-lådan:

Trackback
RSS 2.0