Vad görs?

Sitter och pluggar inför morgondagens tenta. Som tur är så handlar det bara om grejer vi gått igenom under tre föreläsningar och tre lektioner, vilket gör det till en förhållandevis liten tenta.

Vad annars? Jo, jag är på avsnitt 04x04 i Star Trek Enterprise, vilket betyder att det inte är mycket kvar att se nu. Det gör en lite ledsen, men samtidigt så var jag och köpte en ST:ENT-bok på sf-bokhandeln härom dagen, så jag har någonting att trösta mig med. Dock borde jag egentligen läsa Frankenstein, Hamlet, A Midsummer night's dream och Othello, men det är som tur är bara Frankenstein som är brådskande.

Mer?
Gick till ICA Maxi igår för första gången, och blev glatt förvånad. Stor stormarknad med stort utbud och små priser. Sånt gillar vi Smålänningar, ja.

Mer?
Det är bara 12 dagar kvar tills Emelie och Björn kommer hit, vilket betyder att det bara är 13 dagar kvar till sci-fi mässan, också!

Mer?

Tänkte springa och klippa mig någongång typ tidigt näst-nästa vecka. Blir nog fan lugg, tror jag.

Mer?

... Nej. Jag ska nog ta och fortsätta plugga istället, och så får ni hålla tummarna för att jag håller reda på Old-, Middle- och Early Modern English imorgon klockan 14.30.


//Johanna, ingen annan.

Jag vet att ni har en åsikt om inlägget, så låt höra. Det finns inga dåliga åsikter, bara dåliga argument... Eller nåt annat halvsmart och halvdjupt crap.


Namn:
Bli ihågkommen här?
E-mail:

Namn på blogg/hemsida:

Välj dina ord väl, annars åker du in i hets mot folkgrupp-lådan:

Trackback
RSS 2.0