Nedräkning på gång.


13 dagar kvar tills Emelie och Björn kommer hit och gör Göteborg osäkert.
13 dagar kvar tills jag är officiellt gammal.
14 dagar kvar till Sci-Fi Mässan i Göteborg.
16 dagar kvar tills jag nog åker hem till Mamma.
63 dagar kvar tills min andra hälft, Emelie Pollack, blir 20 år gammal.
75 dagar kvar till Düsseldorf och FedCon.
153 dagar kvar till Sverigepremiären av Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2.
256 dagar kvar tills Björn Ehrby kan säga att han är halvvägs till 40.
314 dagar kvar till Julafton.


//Johanna, ingen annan.

Postat av: Björn

Haha xD Som du har customizat sidan xD Gillar speciellt Rex och din knapp. Dock får den plats på min skärm ;)



Så du håller tabs på min födelsedag också? Har inte ens orkat räkna xD

2011-02-13 @ 02:02:24
URL: http://blog.ehrby.se
Postat av: Johanna

Hahah! Jag hade glömt att jag hade gjort det där! xD

Fan, det var länge sen jag la in Rex och den där jättelånga knappen :P

2011-02-13 @ 02:05:55
URL: http://johannaingenannan.blogg.se/
Jag vet att ni har en åsikt om inlägget, så låt höra. Det finns inga dåliga åsikter, bara dåliga argument... Eller nåt annat halvsmart och halvdjupt crap.


Namn:
Bli ihågkommen här?
E-mail:

Namn på blogg/hemsida:

Välj dina ord väl, annars åker du in i hets mot folkgrupp-lådan:

Trackback
RSS 2.0