För att det är så hardcore att blogga från mobilen

Så, då sitter man här på tåget, på väg hem till Göteborg efter en awesome helg i Skåne med Björn. Har lektion 13.15, så jag får se om jag hinner med 12.52-bussen från Gräddgatan. Ska liksom hem och lämna resväskan innan lektionen. Lördag-Söndag har vi varit på Malmö Sci-Fi Mässa, och det var sjuuukt awesome! De hade stört billiga Star Trek-böcker! De var så billiga att jag fick 30 st för inträdespriset till Mässan, basically :D Hade det också awesome med alla härliga Trekkies i Trekkers Södra Sveriges monter. Hängde där med Björn sjukt mycket, då han hade tre pass i montern. En massa skoj blev det där. Jaja, det här tar jättemycket på batteriet i mobilen, och det är ganska drygt också, så jag avslutar med det. //Johanna, ingen annan!

Jag vet att ni har en åsikt om inlägget, så låt höra. Det finns inga dåliga åsikter, bara dåliga argument... Eller nåt annat halvsmart och halvdjupt crap.


Namn:
Bli ihågkommen här?
E-mail:

Namn på blogg/hemsida:

Välj dina ord väl, annars åker du in i hets mot folkgrupp-lådan:

Trackback
RSS 2.0