Uttråkad, rastlös och allmänt sysslolös.

Idag har jag varit ledig, vilket jag antar är någonting man sällan klagar på.
Dock finns det fem stora nackdelar, för mig, med att inte gå i skolan:

1 - Jag lagar middag alldeles för tidigt, så kvällens hungerkänslor gör sig påminda mycket tidigare än normalt.
2 - Jag blir rastlös. Seriöst, det finns ju ingenting att göra när man är ledig, förutom att glo runt på typ Wikipedia.
3 - Om jag vill lära mig någonting så måste det tyvärr ske på eget initiativ, och eget initiativ är enklare att skriva om än att faktiskt utöva i praktiken.
4 - Det finns så mycket tid över då man inte gör någonting, att man börjar äta, bara for the hell of it. Jag är en sådan människa som har mina stunder då jag inte gillar att äta framför folk, vilket är positivt för midjemåttet, men det funkar bäst på skoltid, då jag faktiskt träffar folk och är relativt social.
5 - Man sitter och lyssnar på Keane, stirrandes på en urslö torrent i BitLord. Så roligt har jag när jag är ledig.

Men men, nog om hur uttråkad jag tenderar att bli.

Så, vad har jag gjort idag då som har varit så sanslöst roligt? (nej, jag släpper inte ämnet så lätt).

Jag har tvättat... Ha... Ha... Så kul är det.

Sen har jag fastnat på någon internetsida där man kunde läsa om massmördare...

Sen tvättade jag lite till.

Och nu sitter man här, funderandes på om man ska dra ner till ICA lite snabbt och köpa bröd och sånt. Låter roligare än att stirra på BitLord, men jag vet i ärlighetens namn inte om jag orkar.
Men men, den som lever får se, eller hur?


//Johanna, ingen annan

Postat av: Björn

Ännu en döende blogg? ;-)

2010-10-01 @ 14:12:01
URL: http://www.ehrby.se
Postat av: Johanna

Åhåhåh, ska du säga! ;P

2010-10-01 @ 14:37:46
URL: http://www.sabakunojohanna.blogspot.com
Postat av: Björn

Indeed ^_^



Har inget att skriva om riktigt och ändå ingen som läser (beroende på att jag inte skriver), men rätt wasted att blogga kanske, man har ju Facebook för att meddela världen vad man sysslar med.

2010-10-02 @ 17:32:58
URL: http://www.ehrby.se
Jag vet att ni har en åsikt om inlägget, så låt höra. Det finns inga dåliga åsikter, bara dåliga argument... Eller nåt annat halvsmart och halvdjupt crap.


Namn:
Bli ihågkommen här?
E-mail:

Namn på blogg/hemsida:

Välj dina ord väl, annars åker du in i hets mot folkgrupp-lådan:

Trackback
RSS 2.0