Greetings

Så, här har ni då min relativt blygsamma blogg.
Jag vet att det måste vara en enorm omställning för er som är vana vid min andra blogg, men saken är den att den här bloggen är vad jag skulle vilja kalla, well, en aning mer läsvänlig.

Ok, jag kanske får förklara mig där.
Min andra blogg är väldigt random (och nu menar jag väldigt), medan jag tänkt (försöka) hålla denna blogg lite mer... Hur ska jag säga det?... "Vuxen", I suppose.

Jaja, nog om detta. Mer om mig (mitt favoritämne, som ni snart kommer att märka, om ni inte redan har det).
Jag studerar språk vid Göteborgs Universitets Humanistiska Fakultet, vilket jag förmodligen kommer att komma tillbaka till i framtida inlägg (jag sa ju att jag skulle hålla det vuxet, eller hur?).
Mina akademiska planer ser ut som så att jag inom de närmsta 3-5 åren siktar på att ha en Kandidatexamen, med Engelska/Svenska/Franska som huvudämne, för att sedan kunna söka in på Översättarprogrammet på Mastersnivå här i Göteborg.

Men asså, det här blev ju knappast roligt alls...

Äh, ni får tåla det. Jag orkar inte radera texten. Mental förslappning gör det så enormt ansträngande att högerklicka, så ni får ursäkta mig för detta tråkiga inlägg. Jag får la skriva om roligare saker nästa gång, eller?

En avslutande bild på Humanisten (min del av Universitetet, vilket ligger splittrat genom så gott som hela staden)


//Johanna, ingen annan

Jag vet att ni har en åsikt om inlägget, så låt höra. Det finns inga dåliga åsikter, bara dåliga argument... Eller nåt annat halvsmart och halvdjupt crap.


Namn:
Bli ihågkommen här?
E-mail:

Namn på blogg/hemsida:

Välj dina ord väl, annars åker du in i hets mot folkgrupp-lådan:

Trackback
RSS 2.0