Tentaplugg... Eller?

Det känns hundra procent totalknäppt!
Vi har en tenta imorgon, men ingen vet exakt vad den går ut på, och det verkar inte finnas någonting att plugga på.
Word has it att det blir att skriva en sammanfattning av en text, vilket inte vore helt konstigt då det är detta vi har ägnat oss åt under alla dessa veckor. Samtidigt har vi haft lite terminologi och sånt, så jag hoppas att den kunskapen inte kommer testar imorgon, för då går det nog inte så jättebra för mig, nej.
Men men, om det är en sammanfattning som är hela provet, då har jag ingenting att oroa mig för. Hoppas bara att så är fallet, för det skulle betyda att jag inte behöver oroa mig för att sista minuten-plugga långt in på småtimmarna.
Oh well, det får bli som det blir. Ska dock, för säkerhets skull, kolla igenom allting en gång till, och leta efter någonting värt att plugga på... Eller så kanske jag kollar på någon värd tv-serie? Jag måste nog säga att det låter lite mer värt.

//Johanna, ingen annan.

Jag vet att ni har en åsikt om inlägget, så låt höra. Det finns inga dåliga åsikter, bara dåliga argument... Eller nåt annat halvsmart och halvdjupt crap.


Namn:
Bli ihågkommen här?
E-mail:

Namn på blogg/hemsida:

Välj dina ord väl, annars åker du in i hets mot folkgrupp-lådan:

Trackback
RSS 2.0